Siste nyheter

2014-06-17 / Negative development for the Nordic advertising market in 2013

Media investment in the Nordic region amounted to 9.6 billion Euros last year, a decline of 2.7 percent compared to 2012.

Norsk Mediestatistikk

IRM publiserer løpende kvartalsstatistikk for følgende medier: dagspresse, fagpresse, ukepresse, direktereklame, TV, radio, kino, utendørs, Internett og kataloger. Statistikken baseres på innrapporterte nettotall for annonsesalget i de ulike mediene og gir et mål på mediemarkedets faktiske størrelse og utvikling over tid.

 

Statistikk for 2011

Slik får du tilgang til IRM:s statistikk:

Tegn et årsabonnement med tilgang til IRM:s Internett-tjeneste , så du kan gjøre egne søk og analyser.

Abonner på IRM:s kvartalsstatistikk

Kjøp rapporter og analyser her 

MBL

Er ditt firma med i MBL får du gratis kvartalsrapporter. Klikk her

 

INMA

Er ditt firma med i INMA? IRM gir deg rabatt. Klikk her

Rapporter

Ny: The Nordic Advertising Market 2013

Les mer og kjøp rapporten her

For kalender

Klikk her

Vil ditt firma bli statistikk-leverandør eller vil du ha mer informasjon om Norsk Mediestatistikk? Kontakta da Madeleine Thor på telefon +46 8 663 04 90 eller send en mail til irm@irm-media.no.

In English

The IRM Institute for Advertising & Media Statistics collects, analyzes and publishes data on the advertising and media markets in the Nordic region. More Information

The Nordic Advertising Market 2013

 

IRM Sverige

Ny rapport:

Prognos 2014-2015

Svensk hjemside

IRM Danmark

Siste Rapport:

Prognose 2013-2014

Dansk hjemside