Det Norske Reklamemarkedet 2024

Etter et svakt 2023: God utvikling for annonsemarkedet i 2024

Content Advertising i Norge

IRM har på oppdrag fra MBL, Aller, Amedia og Schibsted publisert en spesialrapport om utviklingen for content advertising.

Annonsemarkedets gode vekst forventes å fortsette i 2025

Annonsemarkedet fortsatte å utvikle seg positivt mot slutten av fjoråret, og IRM vurderer at den gode utviklingen vil fortsette i 2025.

Annonsemarkedet i 2024 er tilbake på gode vekstnivåer

Etter en svak utvikling i 2023 er annonsemarkedet i 2024 tilbake til god vekst.

IRM to take over IAB Ireland’s digital adspend report

IRM to take over IAB Ireland’s digital adspend report

IRM to introduce forecasts on the Finnish market

IRM to introduce forecasts on the Finnish market

Global ad spend during 2023

The global advertising investments continued to grow during 2023. But in the Nordic region investments declined.

Forbedring på annonsemarkedet i 2024 og 2025.

I 2025 forventes annonsemarkedet at totalt beløpe seg til nesten 27 milliarder kroner.

Annonseklimaet har snudd oppover

Sterkt resultat for andre kvartal på rad

The Nordic Advertising Market in the first half of 2024

The Nordic advertising market grows again